У 2025 році компанія L’Oréal відзначає

грандіозну подію — 20-річчя в Україні.

Присутність компанії не лише зробила наше життя більш естетичним, але також назавжди змінила долю тисяч українців на краще. За цей час було запущено та успішно реалізовано важливі проєкти та ініціативи для забезпечення військових та медиків, допомоги в лікуванні дітей, підтримки жінок у науці та підприємництві, а також у напрямку sustainable та соціальної підтримки. Ми зібрали 20 найважливіших досягнень компанії за 20 років присутності в Україні.

01
В 2025 році компанія «L’Oréal Україна» увійшла до рейтингів

найкращих роботодавців за версією Forbes, Delo.ua ТОП100, Oboz.ua, а також отримала нагороду «Відповідальна країна 3.0». Генеральна директорка Альона Банніцина увійшла до рейтингу ТОП50 СЕО, HRD Тетяна Довжук стала однією з ТОП30 найкращих HRD.

02
За останній рік понад 10 тисяч та професійний рівень, пройшовши навчання в Академії «L’Oréal Україна».
03
З березня 2022-го компанія «L’Oréal Україна» через своїх партнерів

(фонди Let’s help, «Твоя опора» та «БОН») відвантажила понад мільйон продуктів як для ВПО, так і для військових, і змогли допомогти більше ніж 500 тисячам українців у понад 60 населених пунктах країни.

04
Вісім років тому L’Oréal започаткував соціальну програму «Краса для всіх».

За цей час понад 500 жінок пройшли безкоштовне навчання, здобули нову професію й відчули, як це — почати життя спочатку.

05
З 2018 року в Україні розпочала ункціонувати міжнародна премія L'Oréal-UNESCO «Для жінок у науці».

За цей період премія відзначила 18 вітчизняних науковиць, одна з них отримала міжнародне визнання.

06
Компанія «L’Oréal Україна» реалізувала проєкт «НЕ До краси»,

в межах якого разом із реабілітаційним центром «Незламні» з 2023 року допомагає стирати шрами жінкам і чоловікам, які постраждали внаслідок війни. За цей час було надали допомогу 70 особам.

07
Разом із брендом Garnier та за підтримки благодійного фонду spunbond

за останні 3 роки компанія «L’Oréal Україна» обладнала 7 лікарень сонячними панелями, щоб забезпечити їх безперебійним джерелом енергії, задонативши на це 26 млн грн.

08
Бренди категорії масового поппити від L’Oréal займають лідерські позиції

в категоріях макіяжу, догляду за обличчям, волоссям та фарбуванні, а також компанія займає першу позицію на beauty-ринку в категорії масового споживання

09
В 2023 році спільно з Фондом ООН у галузі народонаселення

в Україні було запущено «Програму підтримки підприємниць України», яка передбачає виділення грантів для жінок-підприємниць, які працюють над запуском власного бізнесу або ж чий бізнес постраждав від війни. За цей час було виділено більше 20 млн. гривень, а підтримку отримали понад 30 жінок.

10
З 2016 року компанія підвищує обізнаність українців про важливість перевірки родимок

та ризики розвитку меланоми. Із 2018 року було проведено 43 132 (станом на 18 червня 2025 року) безкоштовні перевірки родимок у дерматологів завдяки проєкту La Roche-Posay #saveyourskin.

11
Бренд La Roche-Posay є постійним партнером БФ «Таблеточки» з 2019 року.

Завдяки щорічним благодійним акціям за період з 2019 по 2024 роки вдалося спрямувати 16,2 мільйона гривень на лікування понад 2800 дітей. Лише за останні 3 роки (з 2022 по 2024) в Фонд Таблеточки передано 11 млн грн на допомогу онко-хворим діткам.

12
За останні три роки КОМПАНІЯ «L’Oréal Україна» виділила понад 6.5 мільйонів гривень

на благодійні ініціативи, спрямовані на розвиток салонної індустрії в Україні та допомогу українцям постраждалим в наслідок війни.

13
Протягом 2024 року компанія L’Oréal разом із партнерами

зібрала понад 3,5 тонни паковання і встановила сортувальні бокси для збору пластику та алюмінію вже у понад 150 салонах нашої країни. Відтепер у 33 містах України працюють 397 пунктів приймання використаного паковання у мережах партнерів, і це тільки початок.

14
В 2024 році бренд Giorgio Armani завдяки ініціативі Aqua for Life зібрав 1 млн гривень

на відновлення доступу до пит’євої води в сели Музиківка Херсонської області.

15
Вже 3-ій рік поспіль Lancôme запускав благодійну ініціативу з БФ «Твоя Опора»,

ціль якої — допомога дітям із вродженими вадами серця. Протягом 2023-2025 років вдалось зібрати 4 млн. грн на підтримку маленьких пацієнтів.

16
Компанія займає №1 позицію в Україні у сегменті дерма-косметики

завдяки брендам La Roche-Posay, Vichy та CeraVe. Запущений у 2021 році бренд CeraVe посів впевнену позицію у топ-5 брендах дермакосметики України, а La Roche-Posay є брендом дермакосметики №1 за рекомендацією дерматологів України.

17
Щонайменше 25 українських лікарів щорічно відвідують професійні конференції у світі за підтримки компанії «L’Oréal Україна».
18
Компанія «L’Oréal Україна» активно аймається розвитком категорії рефілів,

які дозволяють клієнтам значно довше використовувати свої улюблені продукти, суттєво зменшуючи при цьому їхній вплив на довкілля. На сьогодні майже всі культові аромати-бестселери були перевипущені в рефіл-форматі.

19
В 2025 році компанія «L’Oréal Україна» запустила CerAwards

— кампанію/нагороду для підтримки UGC креаторів від CeraVe та отримали більше 100 відео від учасників (що на рівні з іншими європейськими країнами).

20
Компанія «L’Oréal Україна» є лідером на українському ринку

у ключових категоріях фарбування та догляду за волоссям серед професійних продуктів, а бренд догляду за волоссям Matrix в Україні входить в топ ринків Європи за динамікою зростання.

Можна з абсолютною

впевненістю сказати,

що два десятиліття присутності внесли важливі зміни в наше розуміння beauty-рутини, підвищили якість життя і задоволення від неї, а також додали впевненості в собі мільйонам жінок.

Гасло компанії «Тому що ти цього варта» стало філософією для багатьох з нас, повністю змінивши ставлення до себе, своїх бажань і масштабності мислення. Багато в чому завдяки брендам L’Oréal Group ми усвідомили, що енергія жінки — всесильна, а кожна з нас гідна всього найкращого. 

Ось чому 20-й ювілей «L’Oréal Україна» — справді грандіозна подія і для компанії, і для кожної українки.